ساخت انواع پروتز چشم اسکلرال

کلینیک پزشکی بیناسا

پروتز چشم اسکلرال

اسکلرال شل یا اسکلرال کاور نوعی از پروتزهای چشمی اکولار است. اینگونه پروتزها بر روی چشم های تخلیه نشده و یا حتی چشم های تخلیه شده ای که بعد از کاشت ایمپلنت جای کمی برای پروتز دارند تعبیه شده اسن. کلینیک پروتز چشم بیناسا در ساخت پروتزهای چشم اسکلرال شل از روشی اختصاصی بهره می گیرد که نتیجه ی آن پروتزی بسیار ظریف و نازک و در عین حال سه بعدی و طبیعی می باشد.

پروتز چشم اسکلرال شل چیست؟

پروتز چشم اسکلرال شل یک نوع پروتز چشمی است که برای بهبود ظاهر چشم‌هایی که دچار آسیب شده‌اند ولی نیازی به تخلیه کامل ندارند، استفاده می‌شود. به این روش پروتز چشم بدون تخلیه گفته می شود. این پروتزها نازک و غیرمنعطف هستند و از جنس آکریل با گرید پزشکی ساخته می‌شوند که حساسیتی ایجاد نمی‌کنند. اسکلرال شل می‌تواند برای افرادی که چشم آن‌ها دچار صدمه شدید شده و زیبایی ظاهری خود را از دست داده است، مناسب باشد.

برای نصب اسکلرال شل معمولا نیازی به عمل جراحی نیست و به راحتی می‌توان آن را در قسمت مربوطه جایگذاری کرد. در مواردی که قرنیه چشم حساس است، ممکن است نیاز به عمل جراحی باشد. برای اطلاعات بیشتر و مشاوره در این زمینه، می‌توانید به کلینیک‌های تخصصی مانند کلینیک چشم مصنوعی ماهان مراجعه کنید

 
برخی از بهبودیافتگان

کلینیک پزشکی بیناسا

همین حالا باما تماس بگیرید و نوبت خود را رزرو نمایید

پذیرش شنبه تا چهارشنبه ساعت 15 تا 20