دسته بندی نشده, مقالات

قیمت پروتز چشم

قیمت پروتز چشم مصنوعی چقدر است؟
قیمت پروتز چشم

قیمت پروتز چشم مصنوعی با قابلیت دیدن چقدر است؟ قیمت پروتز چشم در سال 1403 چقدر است؟ این روزها افراد بسیاری از ناحیه چشم آسیب دیده اند و نیاز به استفاده از چشم مصنوعی دارند. اما مهم ترین سوال در این عمل این است که قیمت پروتز چشم مصنوعی چقدر است و آیا نسبت به سال گذشته تغییر کرده است؟ یا خیر؟

در صورتی که نیازمند عمل پروتز چشم هستید و می خواهید برای این کار به بهترین مرکز ساخت پروتز چشم مراجعه کنید می توانید همین حالا با شماره های درج شده تماس حاصل نمایید و با بهترین متخصص چشم مصنوعی در ایران صحبت کنید. در این مقاله می خواهیم در مورد هزینه های پروتز چشم و عمل جراحی آن به بحث و بررسی بپردازیم. با بیناسا کلینیک همراه ما باشید.

مهم ترین مسئله در مورد پروتز چشم مصنوعی قیمت آن می باشد. اگر قصد دارید از چشم مصنوعی استفاده کنید بهتر است به کلینیکی مراجعه کنید که بیشترین کیفیت را داشته باشد. بهترین راه این است که ابتدا نمونه کارهای پزشک مورد نظر را مشاهده کنید و سپس نزد بهترین پزشک تهران بروید.

قیمت پروتز چشم مصنوعی چقدر است؟

قیمت پروتز چشم مصنوعی به عوامل مختلفی بستگی دارد که در این بخش به بررسی این عوامل می پردازیم. در ابتدا باید مشخص شود که نوع چشم مصنوعی به چه صورت است. همانطور که می دانید چشم مصنوعی به دو دسته ثابت و متحرک تقسیم بندی می شود که از نظر قیمت با هم متفاوت هستند.

قیمت پروتز چشم

قیمت پروتز چشم

زمان تولید، کیفیت چشم مصنوعی و جنس آن از دیگر عوامل تعیین کننده قیمت پروتز چشم مصنوعی می باشند. پروتزهای چشم دارای دو جنس ایرانی و خارجی می باشند که از نظر قیمت و کیفیت باهم متفاوت هستند. پیش از انتخاب چشم مصنوعی بهتر است با پزشک متخصص مشورت های لازم را داشته باشید تا بهترین انتخاب را کنید.

قیمت چشم مصنوعی با قابلیت دیدن

آیا قیمت پروتز چشم مصنوعی با قابلیت دیدن از جمله دلایلی است که شما را از دستیابی به با کیفیت ترین محصولات موجود در بازار باز می دارد؟ در زمان مقایسه لیست قیمت پروتز چشم مصنوعی لازم است کیفیت ساخت، طراحی و جنس مواد استفاده شده در نظر گرفته شود. در ابتدا شما باید نوع چشم مصنوعی خود را انتخاب کنید. پروتزها در دو نوع ثابت و متحرک تولید می شوند. قیمت پروتز چشم متحرک بیشتر می باشد. آیا نیاز به چشم مصنوعی متحرک دارید یا چشم مصنوعی ثابت؟!

با توجه به دسته بندی های صورت گرفته و متریالی که برای ساخت چشم مصنوعی استفاده می شود برای قیمت چشم مصنوعی با قابلی دیدن قیمت های مختلفی در سال 1403 گرفته شده است. برای کسب اطلاعات دقیق در مورد قیمت می توانید با شماره های درج شده بیناسا کلینیک تماس حاصل نمایید. لازم به ذکر است که چشم مصنوعی قابلیت دیدن ندارد و در صورتی که چشم تخلیه شود نمی توان ارتباطی با عصب های چشمی داشت. طبق آمار بهداشت جهانی در حال حاضر تعداد 40 میلیون نفر بینایی خود را به طور کامل از دست داده اند.

130 میلیون نفر هم دچار بینایی کم شده اند، این آمار باعث شده است که دانشمندان به اختراع چشم مصنوعی با قابلیت دیدن بپردازند و به ساخت آن فکر کنند. امروزه در شاخه های مختلف شاهد پیشرفت شدید شده ایم و در این زمینه هم به پیشرفت چشمگیری خواهیم رسید. با پیشرفت  صنایع و فناوری های نوین دانشمندان به بهترین اختراعات در زمینه پروتز چشم مصنوعی با قابلیت دیدن می پردازند.

قیمت چشم مصنوعی در ایران

شاید برای شما هم سوال باشد که قیمت چشم مصنوعی در ایران چقدر است؟ قیمت چشم مصنوعی با قابلیت دیدن چقدر است، در مقالات پیشین اشاره شده است که تمامی تجهیزات و لوازم چشم مصنوعی وارد می شود و قیمت آن طبیعتا با قیمت ارز تغییر می کند. در نهایت باید گفت که قیمت چشم مصنوعی در ایران پایه ثابتی ندارد و پروتز چشم با قابلیت دیدن هنوز اختراع نشده است و قیمتی برای آن در نظر گرفته نشده است. و برای کسب اطلاعات می توانید با شماره های درج شده در انتهای سایت تماس بگیرید.

قیمت چشم مصنوعی در ایران

قیمت چشم مصنوعی در ایران

قیمت پروتز چشم متحرک

یکی از عوامل تعیین کننده در قیمت پروتز چشم، مدت زمان تولید می باشد. ساخت چشم متحرک زمان بیشتری را نیاز دارد بنابراین هزینه از چشم ثابت بیشتر است. البته کیفیت قطعه نیز بالاتر است. آیا چشم  مصنوعی با قابلیت دیدن هم وجود دارد؟  برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد پروتز چشم متحرک کلیک کنید.

قیمت پروتز چشم ثابت

 پروتزهای چشمی امروزی از پروتز های قدیمی بسیار متفاوت هستند. هر پروتز به کمک یک قالب اکریلیک از روی چشم سالم بیمار ساخته خواهد شد. پروتزهای قدیمی از جنس شیشه ای بودند. اما امروزه پروتزها را از جنس اکریلیک پلاستیکی تولید می کنند.

 چشم های مصنوعی اکریلیک چون دارای سطح نرم تری در مقایسه با پروتز های شیشه ای هستند، ممکن است فرسایش بیشتری داشته باشند. به طور کلی قیمت پروتز کاسه چشم مصنوعی اگر ثابت باشد کمتر از نوع متحرک آن می باشد. از دیگر عوامل تاثیرگذار روی هزینه پروتز چشم، وضعیت چشم همچنین چگونگی آماده سازی آن است.

هزینه عمل جراحی چشم مصنوعی

برآورد هزینه چشم مصنوعی در دو مرحله صورت می پذیرد. در مرحله اول می بایست جراحی های لازم برای تخلیه چشم صورت پذیرد که این جراحی مطابق با عارضه وارد شده به هر فرد متفاوت می باشد. گاهی مشاهده شده است که ناهنجاری های مانند تومور ظاهر می شود و در نتیجه جراحی می بایست در چند مرحله صورت پذیرد. اگر شرایط پلک و حدقه فرد نرمال باشد و ضایعه و ناهنجاری خاصی نداشته باشد در یک مرحله چشم مصنوعی ساخته و قطعاً هزینه جراحی آن نیز کمتر خواهد بود.

اما اگر شرایطی مانند افتادگی پلک ها، پارگی پلک یا بافت های مربوط به پلک، ناهنجاری های حدقه وجود داشته باشد چشم مصنوعی با وسواس بالاتری طی چند مرحله تولید خواهد شد. طبیعتاً  در این حالت هزینه تولید و جراحی آن نیز بیشتر خواهد بود. برای چشم مصنوعی با قابلیت دیدن هم عمل جراحی صورت می گیرد؟ باید به این توجه داشت که پروتز چشم با قابلیت دیدن هنوز اختراع نشده است.

هزینه تخلیه چشم

هزینه تخلیه چشم در تهران چقدر است؟ آسیب های چشمی غیر قابل اجتناب است و بسیاری از افراد ممکن است با این موضوع درگیر باشند. آسیب چشمی ممکن است به صورت مادرزادی باشد و یا اینکه در اثر سانحه مشکلی ایجاد شده باشد. به هر ترتیب ممکن است گاها نیاز به تخلیه چشم داشته باشید تا از عفونت چشم جلوگیری شود. برای اینکه در مورد هزینه تخلیه چشم اطلاعاتی داشته باشید و یا اینکه در مورد پروتز چشم اطلاعات لازم را کسب کنید می توانید با شماره های درج شده تماس بگیرید و با مشاورین کلینیک بیناسا در ارتباط باشید.

قیمت چشم مصنوعی در ایران

قیمت چشم مصنوعی در ایران

هزینه پروتز چشم در تهران

برای انتخاب بهترین مرکز پروتز چشم مصنوعی در تهران درست آمده اید. بیناسا یکی از بهترین مراکز تخصصی در  زمینه پروتز چشم می باشد که به دلیل تجربه کاری بالا توانسته است بهترین شرایط را برای بیماران فراهم کند. برای مشاهده کیفیت کار می توانید نمونه کارهایی که در سایت درج شده است را مشاهده کنید. همچنین می توانید در مورد قیمت چشم مصنوعی با قابلیت دیدن هم مقاله بخوانید. 

هزینه پروتز چشم مصنوعی متحرک بیشتر از سایر پروتز ها است. چشم مصنوعی متحرک بیشتر زمان برای ساخت می برد و البته به کار گیری فناوری دیجیتالی در ساخت این پروتز هم در قیمت این پروتز بسیار زیاد تاثیر می گذارد. حال با توجه به اطلاعاتی که در مورد قیمت پروتز چشم مصنوعی کسب کرده اید می توانید همین حالا با شماره های درج شده در انتهای سایت تماس حاصل نمایید و برای معاینه چشم نوبت بگیرید.

قیمت ساخت پروتز چشم

یکی از سوالات مهم کسانی که از ناحیه چشم اسیب دیده اند و یا به صورت مادرزادی یک یا هر دو چشم خود را ندارند این است که قیمت ساخت پروتز چشم چقدر است؟ آیا پرتز چشم مصنوعی با قابلیت دیدن هم وجود دارد؟ اگر وجود دارد قیمت  چشم مصنوعی با قابلیت دیدن چقدر است؟ در دیگر بخش های بیناسا به صورت مفصل در مورد انواع پروتز چشم و جنس هریک به صورت مفصل صحبت شده است.

همانطور که می دانید برای پروتز چشم از موادی استفاده می شود. خرید آن با توجه به قیمت روز محاسبه می شود. برای دریافت قیمت ساخت و یا هزینه های جانبی آن می توانید با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید و به صورت مستقیم با بهترین دکتر متخصص پروتز چشم در ارتباط باشید.

بازگشت به لیست

2 نظر در “قیمت پروتز چشم

  1. سارا گفت:

    من برای تخلیه چشم به کلینیک بیناسا مراجعه کردم. خیلی از کارشون راضی بودم. پروتز چشم رو هم قراره توی همین کلینیک انجام بدم

  2. سجاد گفت:

    برای تخلیه یک چشم حدودا چقد هزینه دریافت می کنین؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *