دسته بندی نشده, مقالات

کلینیک پروتز چشم در تهران

کلینیک پروتز چشم در تهران
کلینیک پروتز چشم در تهران

بهترین کلینیک پروتز چشم در تهران کجاست؟ این روزها بسیاری از افراد برای حل مشکل بیماری چشم به دنبال یک مرکز پروتز چشم می باشند تا بتوانند مشکل ظاهری چشم خود را حل کنند. 

شناسایی بهترین مرکز برای تخلیه چشم و یا بازگرداندن چشم به حالت طبیعی بسیار مهم است. اگر اطلاعات زیادی در این مورد ندارید و می خواهید مرکز ساخت پروتز چشم مصنوعی را بشناسید در ادامه با ما همراه باشید.

بهترین کلینیک پروتز چشم در تهران
سفارش ساخت پروتز چشم

در مورد پروتز چشم چه می دانید؟

در بسیاری از شرایط اتفاق می افتد که فرد به صورت مادرزادی و یا در اثر شرایط چشم خود را از دست داده و مجبور است چشم خود را تخلیه کنند و یا از پروتزهای چشمی استفاده کنند. این نوع پروتز یک ترفند عالی برای بازیابی زیبایی ظاهری می باشد. پروتز از گسترش کاسه چشم جلوگیری کرده و فضای خالی شده در چشم را به خوبی پر می کند.

موضوع بسیار مهمی که باید در مورد این پروتز گوشزد کنیم، عدم توانایی این اندام مصنوعی در بهبود بینایی فرد است. فردی که چشمش به صورت کامل تخلیه شده است، حتی اگر از خدمات بهترین مرکز ساخت پروتز چشم نیز بهره برده باشد، باز هم نمی تواند با کمک این پروتز مصنوعی، بینایی خود را مجددا به دست آورد.

وقتی جراح، چشم آسیب‌دیده فرد را تخلیه می کند، یک ایمپلنت داخل چشم قرار می دهد. این ایمپلنت یک دستگاه گِرد و سفت است و داخل کاسه چشم قرار داده می شود. چشم مصنوعی روی این ایمپلنت قرار داده می شود. به یاد داشته باشید، بعد از تخلیه چشم، پروتز به سرعت نصب نمی شود؛ معمولا بین 2 تا 4 هفته طول می کشد تا پروتز در جای خود قرار داده شود.

معرفی کلینیک پروتز چشم در تهران

در مراکز ساخت چشم مصنوعی از متریال های مختلفی استفاده می شود. هر یک از این متریال ها خصوصیات منحصر به فردی دارد و ویژگی ها و خصوصیات مخصوص به خودی دارند. برخی برای پروتز چشم از شیشه مخصوص استفاده می کنند و برخی دیگر از شیشه کرایولت برای این کار استفاده می کنند.

معرفی کلینیک پروتز چشم در تهران

معرفی کلینیک پروتز چشم در تهران

 

یکی از بهترین متریال هایی که در بهترین مرکز ساخت پروتز چشم مورد استفاده قرار می گیرد، شیشه کرایولت است. این ماده مزیت های زیادی دارد و به محبوبیت غیر قابل وصفی خصوصا در سال های اخیر دست پیدا کرده است. سطح چشم مصنوعی ساخته شده با این ماده، کاملا صاف است و ظاهر زیباتر و طبیعی تری را در چشم مصنوعی ایجاد می کند.

موضوع دیگری که آن نیز در افزایش محبوبیت این متریال برای ساخت چشم مصنوعی بی تاثیر نبوده است، براقیت آن است. براق بودن سطح این نوع پروتز باعث شده چشم مصنوعی ساخته شده در مرکز ساخت پروتز چشم، شباهت زیادی به چشم طبیعی داشته باشد. با این نوع پروتز، کمتر فردی می تواند متوجه شود که شما از پروتز مصنوعی استفاده کرده اید.

در ایران پروتز چشم مصنوعی بسیار گسترده شده است و پزشکان متخصص زیادی هستند که در این زمینه فعالیت می کنند. یکی از بهترین ها کلینیک پروتز چشم در تهران بیناسا می باشد که برای دریافت خدمات می توانید به این مجموعه مراجعه کنید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *