دسته بندی نشده, مقالات

پروتز چشم در ایران

پروتز چشم در ایران
پروتز چشم در ایران

بهترین پروتز چشم در ایران _ چشم مصنوعی دارای انواع مختلفی است و حتی از نظر جنس هم با هم متفاوت هستند. یکی از بهترین مواد برای ساخت پروتز چشم در ایران شیشه می باشد که در گذشته بسیار مورد استفاده قرار گرفته است. 

شیشه سازگاری بالایی با بافت بدن انسان دارد و در عین حال شفافیت بسیار زیادی نیز دارد. همچنین از نظر وزن می بایست پروتز چشم ایده آل باشد و چون بسیار سبک است می توانید از آن استفاده کنید.

اما پروتز چشم در ایران با جنس شیشه دو ایراد اصلی دارد. اول اینکه قابلیت ساخت به روش قالبگیری ندارد و دوم اینکه بسیار شکننده است. در صورت شکستن داخل حدقه چشم می تواند آسیب های جبران ناپذیری به بافت چشم انسان بزند.

بهترین پروتز چشم در ایران

این روزها استفاده از شیشه برای ساخت پروتز چشم کاملا منسوخ شده و جای خود را به رزین آکریل داده است. چشم مصنوعی آکریلی سطح شفاف و مقاومی دارد و برخلاف شیشه شکننده نیست. این نوع پروتز چشم را در ایران می توان به روش قالبگیری ساخت. اما ایراد اصلی آن سنگین بودن آن می باشد. شما عزیزان برای بررسی انواع پروتز چشم می توانید به صفحه مربوطه مراجعه کنید.

پروتز چشم در ایران

پروتز چشم در ایران

بهترین چشم مصنوعی در ایران

بهترین پروتز چشم در ایران که در شرایط خاصی هم استفاده می شود پروتز چشم متحرک است. متحرک بودن چشم مصنوعی به نوع جراحی بستگی دارد. در حین جراحی معمولا ایمپلنت را به عضلات اطراف کاسه چشم که قبلا مسئول حرکت چشم آسیب دیده بودند مرتبط میکنند و اطراف ایمپلنت را با بافتهای طبیعی باقی مانده می پوشانند. این نوع جراحی باعث می شود تا زمانی که چشم سالم حرکت کرد چشم مصنوعی نیز بصورت هماهنگ با آن حرکت کند و ظاهر مناسبی و هماهنگی برای حرکت آنها ایجاد شود. با این حال معمولا این احتمال وجود دارد که چشم مصنوعی به خوبی چشم طبیعی حرکت نکند.

برای سفارش بهترین چشم مصنوعی در تهران توسط بهترین دکتر پروتز چشم در تهران می توانید همین حالا به کلینیک بیناسا مراجعه کنید و با شماره های درج شده تماس حاصل نمایید. کلینیک بیناسا با تجربه چندین ساله در زمینه ساخت پروتز چشم آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشند.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *