مقالات

کانفورمر چشم چیست؟

کانفورمر چشم چیست؟
کانفورمر چشم چیست؟

کانفورمر چشم چیست؟

کانفورمر به یک محافظ شفاف گفته می شود که به عنوان یک پوشش موقتی پس از جراحی تخلیه چشم از آن استفاده می شود. بسیاری از افراد به دلیل عارضه های چشمی مجبور به تخلیه کامل چشم خود می شوند که در نتیجه ظاهر خوبی را برای بیمار رقم نمی زند. اما پیشرفت علم و صد البته هنوز هنر در کنار آن توانسته این مشکل را به خوبی حل کند. کانفورمر به عنوان انتقالی به یک چشم مصنوعی دائمی عمل می کند که بعدا قرار است از آن استفاده کنید. در واقع کانفورمر یک پوسته محدب است که از خلال آن می توان ملتحمه را مشاهده کرد

پس از جراحی حفره چشم باید بهبود یابد و از آن محافظت شود تا شرایط لازم برای استفاده از پروتز چشم مهیا شود. این کار توسط کانفورمر انجام می شود. همچنین پلک ها باید فعال باشند تا به عملکرد صحیح خود ادامه دهند. بدون کانفورمر پلک ها می توانند فرم خود را از دست بدهند و در نتیجه توانایی آن ها برای حمایت از یک چشم مصنوعی به خطر می افتد.

شما به هنگام عمل جراحی تخلیه چشم یک کانفورمر یا سازگار کننده دریافت خواهید کرد که زیر پلک شما قرار می گیرد و تا کمک کند چشم شکل گرد خود را حفظ کند. پس از بهبودی کامل در عرض چند هفته می توانید این کانفورمر را با یک چشم مصنوعی جایگزین کنید.

سفارش ساخت پروتز چشم
بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *